İade Politikası

CHICUS'dan alışveriş yaptığınız için teşekkür ederiz!

Satın alma işleminizden tamamen memnun değilsiniz, size yardımcı olmak için buradayız!

İADE

İade politikamız 14 para birimidir. Ürün ürünleri daha sonra 14 gün geçmişse, maalesef size para birimi veya değişim yapamayız.
İade için, ürünlerinizin kullanılmamış, aynı durumda olması ve orijinal ambalajında ​​olması gerekir.
Ürününüz, beden özelliklerimiz adrese orijinal ambalajında ​​bize geri gönderilmelidir. Lütfen satın alma işleminizi ürünlerimize geri göndermeyin.
Tüm Sipariş İadesi bozulmaları için lütfen chicuscomtr@gmail.com e-posta ile gönderin.


Sipariş Düzenlemeleri ve İptal

Satın alma işlemi sırasında, iptal etmek veya herhangi bir değişiklik yapmak için boyutu 24 saat boyunca mevcutuz. Bu sürenin dışında, siparişiniz zaten işleme belirtileri ve kargoya hazırlanıyor olacak, bu nedenle siparişin değiştirilmesi veya iptalleri 24 saat sonra yapılamaz.

Hasarlı/Eksik Ürünler

Siparişinizin herhangi bir şekilde bozulması veya eksik ürün içermesi, boyutu en kısa sürede bir yedek ürünün değiştirilmesinden hoşlanma duyarlılığınız. Lütfen Hasarlı/Eksik Ürün Talebi oluşturmak için destek ekibimizle iletişime geçin. Bize e-posta gönderdiğinizde konu bilgilerine Hasarlı/Eksik Ürün Talebi yazmayı unutmayın, bu sayede en kısa sürede ilgilenebilirsiniz!

Senaryolar

"Takip bilgilerim teslim edildi diyor ama henüz almadım." Posta ve kargo şirketi ile ürünün belirli bir tarih, saat ve yerde teslim edildiğinin teyit edilmesi. Teslimden sonra genleşmenin sorumluluğunu üstlenmek.

Eğer kargo şirketimiz veya postane ürünü teslim edip onaylayamadıysa, bizimle iletişime geçmezseniz bildirmeniz gerekir, ardından boyut bir tane daha kesilir veya en kısa sürede geri ödeme işlemi yapmak için düzenlemeleri yapılır.

Paket, alıcının bize işlemleri aynı adrese teslim edilmişse ve yanlışlıkla girilen yanlış adres ise, bu hatadan sorumlu tutulamaz. Ancak, ayrıntılarla ilgilenmeyi her zaman severiz, bu nedenle bu hata sizin tarafınızdan yapılmışsa, yine de ürününüzü bir fiyata sağlamak için karla birlikte çalışırsınız! Ancak bu, müşteri ekibimizin desteğinin takdirine bağlıdır, bu nedenle lütfen ödeme yapmanızı sağlarken her zaman gönderim adresini iki kez kontrol edin. Bir adres hatası devam ediyor, işlemleri yapılmadan önce sorunu çözmek için DEHAL BİZE ULAŞIN.

Herhangi bir zamanda benzer başvuru sınavlarından geçmeniz, çevrimiçi bir mağazanın sağlayabileceği en iyi müşteri hizmetlerinden yararlanma imkanı sunuyoruz! Ayrıca 7/24/365 e-posta desteğimizle profesyonelliğimiz ve hızlı yanıt formlarımızla gurur duyuyoruz!

İadeler

Ürünlerinizi yukarıda belirtilen koşullu ve şekilde sunulduktan sonra, hemen iadenizi işleme alacak ve boyut bu konuda bilgi verilecektir. İadenizi yalnızca satın alma işleminizi yapmak için kullanılan aynı ödeme yöntemini başlatacağız. İşlem tamamlandıktan sonra kartınızın düzeninin politikalarına bağlı olarak, genellikle 5-10 gün içinde ödemenin yansıyacaktır.

Kargo

İade ettiğiniz ürün için kendi kargo masraflarından siz sorumlusunuz. Kargo bedeli iade edilmez. Para değişimi yapılırsa, iade edilirse dönüş kargo ücreti düşülecektir. Ürünü ücretsiz kargo promosyonuyla satın alırsanız, yine de üründe gerekli kargoyu karşılamak mümkündür.

Herhangi bir sorunuz varsa lütfen benimle Chicuscomtr@gmail.com E-posta adresinden iletişime geçiniz.