İade Politikası

CHICUS'dan alışveriş yaptığınız için teşekkür ederiz!

Satın alma işleminizden tamamen memnun değilseniz, size yardımcı olmak için buradayız!

İADE

İade politikamız 14 gündür. Ürünü aldıktan sonra 14 gün geçmişse, maalesef size para iadesi veya değişim yapamayız.
İade için, ürünlerinizin kullanılmamış, aynı durumda olması ve orijinal ambalajında olması gerekir.
Ürününüz, size sağladığımız adrese orijinal ambalajında bize geri gönderilmelidir. Lütfen satın alma işleminizi üreticilerimize geri göndermeyin.
Tüm Sipariş İadesi talepleri için lütfen chicuscomtr@gmail.com adresine e-posta gönderin.


Sipariş Değişiklikleri ve İptal

Satın alma işlemi sırasında, iptal etmek veya herhangi bir değişiklik yapmak için size 24 saat süre tanıyoruz. Bu sürenin dışında, siparişiniz zaten işleme alınmış ve kargoya hazırlanıyor olacak, bu nedenle sipariş değişiklikleri veya iptalleri 24 saat sonra yapılamaz.

Hasarlı/Eksik Ürünler

Siparişinizin herhangi bir nedenle hasarlı gelmesi veya eksik ürün içeriyorsa, size en kısa sürede bir yedek ürün göndermekten memnuniyet duyarız. Lütfen Hasarlı/Eksik Ürün Talebi oluşturmak için destek ekibimizle iletişime geçin. Bize e-posta gönderdiğinizde konu satırına Hasarlı/Eksik Ürün Talebi yazmayı unutmayın, böylece en kısa sürede ilgilenebiliriz!

Örnek Senaryolar

"Takip bilgilerim teslim edildi diyor ama henüz almadım." Posta ve kargo şirketi ile ürünü belirli bir tarih, saat ve yerde teslim edildiğini teyit edersek. Teslimden sonra kaybolan ürünlerden sorumlu değiliz.

Eğer kargo şirketimiz veya postane ürünün teslim edildiğini onaylayamıyorsa, bizimle iletişime geçip bildirmeniz gerekir, ardından size bir tane daha göndermek veya en kısa sürede geri ödeme işlemi yapmak için düzenlemeleri yapacağız.

Paket, alıcının bize sağladığı aynı adrese teslim edildiyse ve yanlışlıkla girilen yanlış adres ise, bu hatadan sorumlu tutulamayız. Ancak, müşterilerimizle ilgilenmeyi her zaman severiz, bu nedenle bu hata sizin tarafınızdan yapılmışsa, yine de ürününüzü indirimli bir fiyata almanızı sağlamak için sizinle birlikte çalışacağız! Ancak bu, müşteri destek ekibimizin takdirine bağlıdır, bu nedenle lütfen ödeme geçerken bilgilerinizi girerken her zaman gönderim adresini iki kez kontrol edin. Bir adres hatası yaptığınızı düşünüyorsanız, siparişi işleme almadan önce sorunu çözmek için DERHAL BİZE ULAŞIN.

Herhangi bir zamanda bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, çevrimiçi bir mağazanın sağlayabileceği en iyi müşteri hizmetlerinden bazılarını sunuyoruz! Ayrıca 7/24/365 e-posta desteğimizle profesyonelliğimiz ve hızlı yanıt sürelerimizle gurur duyuyoruz!

İadeler

Ürünlerinizi yukarıda belirtilen koşul ve şekilde aldıktan sonra, hemen iadenizi işleme alacak ve size bu konuda bilgi vereceğiz. İadenizi yalnızca satın alma işleminizi yapmak için kullanılan aynı ödeme yöntemine başlatacağız. İşlem tamamlandıktan sonra, kartınızın kuruluşunun politikalarına bağlı olarak, genellikle 5-10 gün içinde ödeme hesabınıza yansıyacaktır.

Kargo

İade ettiğiniz ürün için kendi kargo masraflarınızdan siz sorumlusunuz. Kargo ücretleri iade edilmez. Eğer para iadesi alırsanız, iade tutarından dönüş kargo ücreti düşülecektir. Ürünü ücretsiz kargo promosyonuyla satın aldıysanız, yine de üründe gerekli kargoyu karşılamak zorundasınız.

 Herhangi bir sorunuz varsa lütfen bizimle Chicuscomtr@gmail.com E-posta adresinden iletişime geçiniz.